My Way/ Limp Bizkit

My Way
Limp Bizkit



Check, check, check, check…check out my melody
Check, check, check, check…check out my melody

まあ俺のメロディーを聴け


Special
You think you're special you do
I can see it in your eyes
I can see it when you laugh at me
Look down on me you walk around on me
Just one more fight about your leadership
And I will straight up leave your shit
Cause I've had enough of this
And now I'm pissed

特別
お前は自分が特別だと そう思ってんだろ?
目を見りゃわかるんだよ
お前が俺をあざ笑ったり
俺を見下して物珍しそうに俺の周りをウロついてるのを見ればな
お前は俺ともう一回戦したそうだな プライドに触ったのか?
だけど俺はお前なんて置いてきぼりにして先に進むぜ
なんでって こんなのはもうウンザリなんだよ
そういうわけだ あばよ


Yeah, this time I'mma let it all come out
This time I'mma stand up and shout
I'mma do thing it's my way
It's my way
My way, or the high way
This time I'mma let it all come out
This time I'mma stand up and shout
I'mma do thing it'smy way
It's my way
My way, or the high way

この際だ はっきりさせようじゃないか
この際だから 立ち上がり叫んでやるよ
俺は俺のやり方でしかやらねえ
それが俺の生き方だ
俺の生き方であり信念ってやつだ


Check, check, check, check…check out my melody


Just one more fight about a lot of thing
And I will give up everything
To be on my own again
Free again

もう一戦するか?全てを賭けて
全部ノシつけてくれてやる
俺の目指すとこに辿り着くためもう一度
再び自由になるために


Yeah, this time I'mma let it all come out
This time I'mma stand up and shout
I'mma do thing it's my way
It's my way
My way, or the high way
This time I'mma let it all come out
This time I'mma stand up and shout
I'mma do thing it's my way
It's my way
My way, or the high way


Some day you'll see thing my way
Cause you never know
Where you never know
Where you're gonna go

そのうちお前も 俺のやり方が理解できるだろう
お前はまだわかっちゃいないんだ
お前が今どこにいて
これからどこへ行こうとしてるのかも


Some day you'll see thing my way
Cause you never know
Where you never know
Where you're gonna go


Check, check, check, check…check out my melody


Just one more fight and I'll be history
Yes, I will straight up leave your shit
And you'll be the one who's left
Missing me

もう一戦やり遂げて そして俺は歴史になる
お前はとり残されるだけ 俺は先に進むぜ
そうすりゃお前はひとりぼっちだ
きっと俺のことが恋しくなるぜ


Yeah, this time I'mma let it all come out
This time I'mma stand up and shout
I'mma do thing it's my way
It's my way
My way, or the high way
This time I'mma let it all come out
This time I'mma stand up and shout
I'mma do thing it's my way
It's my way
My way, or the high way


Some day you'll see thing my way
Cause you never know
Where you never know
Where you're gonna go


Some day you'll see thing my way
Cause you never know
Where you never know
Where you're gonna go


Check, check, check, check…check out my melody



line



出た マイウェイ

My way = 男性の自慰行為(Mikipedia 参照 2013 ぎたさんまとめ)

↑ (嘘だから信じないように)
Listening and Translating into Japanese: Akira
Copying or reprinting is strictly prohibited.
(c) 2014 Akira
my way
関連記事

Comments 0

Leave a reply

テンプレートに関するご質問・不具合のご報告の際はご自身のブログアドレス記載必須です
ご質問の前に必ずお読みください ↓
FC2テンプレート ご利用時のお願い