The other way round

ARTICLE PAGE

Makes Me Cum/ Mindless Self Indulgence

Mindless Self Indulgence
  • comment0
  • trackback0
Makes Me Cum
Mindless Self Indulgence
Beautiful, I know I am
I am the one I want to sleep with
Me on top, getting fucked by myself
In and out, in and out

俺は美しい そんなこと知ってるよ
俺が寝たいのは俺自身
騎乗位で自分とファック
挿れたり出したり 挿れたり出したり…


I'm the one who makes me so happy
And I want me all just for myself
I'm the one who makes me so happy
and I want me all just for myself

俺をハッピーにさせるのは俺自身
俺は自分のために俺が欲しい


Mom and Dad, here I am
I'm the one who makes me cum
Makes me cum

ママ パパ 俺はここに居るよ
俺をイカせられるのは俺だけ
イカせてよ


No one else, molest myself
Don't need you, I don't need you, I don't need you
Me on top, getting fucked by myself
In and out, in and out

誰も 自分に性的いたずらなんてしない
お前なんて要らない お前なんて要らない
お前なんて要らない


I'm the one who makes me so happy
and I want me all just for myself
I'm the one who makes me so happy
and I want me all just for myself


Yo, yo, there ain't no restrictions no more
I'm a grown man, I'm a big girl
There ain't no restrictions no more
I'm a grown man, I'm a big girl
There ain't no restrictions no more
I'm a grown man, I'm a big girl

ああ もう限界なんてない
俺は一丁前の男 俺はリッパな女


I'm the one who makes me so happy
and I wanna be all just for myself
I'm the one who makes me so happy
and I wanna be all just for myself


I'm the one who hates me so much
I'm the one who hates me so much

俺が大嫌いなのは俺自身


Mom and Dad, here I am
I'm the one who makes me cum...
Makes me cum



----------------------------------



エロチューン (‘v‘)ゝ
だってPさんが こういうエロ系の方が
単語や熟語覚えやすいって ←



* cum = 精液 愛液

makes me cum = 逝かせて



ベッドで使える英語いろいろ

I wanna have sex with you.
I wanna make love with you.
君とセックスしたいよ

直接的すぎて言い辛いときは

I wanna get with you.
君と一緒に居たいよ = セックスしたい の暗喩


on your back = バック
on your side = 横
on top = 上

Which one do you like? On your back?
on your side? or on top?
どれが好き? 後ろ? 横? 上?

↑ これでジューブン通じる
(使う機会は自分で作ってね)

Roll over on your back.
後ろ向いて

Why don't you get on top?
上に乗って


missionary position = 正常位
(宣教師ポジションが直訳(笑))

riding position = 騎乗位


日本語で
「最近ヤってる?」 という台詞の対訳は

Have you been getting some lately?
最近ヤってる?

Haven't you been getting any lately?
最近全然ヤってないの?


get some = セックスする

Do you get some today?
今日セックスするの?

Did you get some with her?
彼女とヤったの?


一番上の get with you より少し直接的というか
日本語の「ヤってる?」 と同じで下品な言い方です
女の子がいきなり言ったら引きます
この get some/ any も同じ感覚
get with you は基本的には 「一緒に居たいです」
という意味ですので こちらの方がスマート

日本の某ギタリストM氏は この辺りがお好きなようですね{{a456}}
歌詞もほぼパク○… ピー
Listening comprehension and Japanese translation: Akira
Copying or reprinting is strictly prohibited.
(c) 2014 Akira
makes me cum

Comments 0

Leave a reply

テンプレートに関するご質問・不具合のご報告の際はご自身のブログアドレス記載必須です
ご質問の前に必ずお読みください ↓
FC2テンプレート ご利用時のお願い