The other way round

ARTICLE PAGE

Line Of Blood/ Ty Stone

Ty Stone
  • comment0
  • trackback0
Line Of Blood
Ty Stone


Well, it was said
On the day of my birth
The ghost of a dead man
Walked the earth
And my mama don't love me none
She hates everything my daddy done
He got killed on a steel mill line
Just like his daddy in a
Black coal mine

あぁこう言われてるぜ
俺がこの世に生を受けた日
"死んだ男の亡霊が地を歩いたんだ"ってさ
俺のおふくろは俺をこれっぽっちも愛しちゃくれなかった
俺の親父のやること為すこと全て嫌悪してたからな
親父は製鉄所のラインで働いてたが殺られちまった
炭鉱労働者だった親父の親父と同じようにな


They say I'm the bastard son
Of one bad motherfuckin' line of blood

みんなが言う 俺はろくでなしの息子だと
汚れた血族だと


I got an uncle in a Jackson cell
Served 13 years
But he's still got 12
That's 25, baby
He killed his brother with a swingin' spade
Now he's six feet deep in a
Early grave
He got killed before his time
Just like his
Just like his daddy died

ジャクソンのムショに叔父貴がいたんだ
そこで13年の実刑だったが
まだ12年別のがあったな
全部で25年だ
やつは自分の兄弟を"閃きのスペード"とグルになって殺ったんだ
若くしてやつの片脚は
墓石にどっぷりだ
だが結局のところ審判の日を待たず
やつは殺されたよ
やつの親父と同じようにな


They say I'm the bastard son
Of one bad motherfuckin' line of blood


I can't catch a break
'Cause if I make one damn mistake
They're gonna hang me, hey, hey, hey
Half Detroit would sell their soul
To see me swingin' from a gallows pole
For somethin'
Somethin' my daddy done
Come on

安息なんて得られるわけねぇよ
もし俺がちょっとでもミスしようもんなら
誰もが俺を縛り首にしたがるんだからさ
デトロイト市民の半分は魂でも売るだろうぜ
俺が絞首台の紐に括られて
ブラブラ揺れてるところを見るためにな
何故なら
俺の親父が何かしでかしたからだ


Yo, it was said
On the day of my birth
That the ghost of a dead man
Walked the earth
All right
And my mama don't love me none
Because she knows
I'm my daddy's son

おふくろは俺のことなんか愛しちゃくれなかったよ
俺が親父の息子だとよくわかってるからだ


He got killed on a steel mill line
Just like his daddy
Just like his daddy died


They say I'm the bastard son
Of one bad motherfuckin' line of blood
Yeah, yeah, yeah

みんなが俺を呪われた息子だと
クソ穢れた血族
呪われた忌々しい系譜だと
そう言うんだ



Line Of Blood



濁りなし 正統派Rock

映画 The Boondock Saints II (邦題: 処刑人II) のサントラから
処刑人 大好きなのです
でも II はイマイチでした (´・ω・`)


sample



* line of blood
血族

a company of ~
「~の血族」 という言い方もあります



難しいセンテンスやイディオムはございませんですね (´・ω・`)
強いて言えば
アーティスト名 タイ・ストーン です(笑)
Listening and Translating into Japanese: Akira
Copying or reprinting is strictly prohibited.
(c) 2014 Akira
sample

Comments 0

Leave a reply

テンプレートに関するご質問・不具合のご報告の際はご自身のブログアドレス記載必須です
ご質問の前に必ずお読みください ↓
FC2テンプレート ご利用時のお願い