The other way round

ARTICLE PAGE

Paranoid Android/ Radiohead

Radiohead
  • comment0
  • trackback0
Please could you stop the noise, I'm trying to get some rest
From all the unborn chicken voices in my head
What's there? (I may be paranoid, but not an android)
What's there? (I may be paranoid, but not an android)

どなたかこのノイズを止めてもらえませんか?少し休みたいので
僕の頭に飼ってる生まれないひよこが煩いんです
そこに何があるのかな?(僕は偏執狂かもしれない
でもアンドロイドじゃないよ)


When I am king, you will be first against the wall
with your opinion which is of no consequence at all
What's there? (I may be paranoid, but no android)
What's there? (I may be paranoid, but no android)

僕が王様なら まず最初に君を壁際に立たせて
君のそのクソの役にも立たない意見と一緒に葬ってあげるね
そこに何があるのかな?(僕は偏執狂かもしれない
でもアンドロイドじゃないよ)


Ambition makes you look pretty ugly
Kicking, squealing, gucci little piggy
You don't remember
You don't remember
Why don't you remember my name?
Off with his head, man
Off with his head, man
Why don't you remember my name?
I guess he does

君の野心は君をものすごく醜くしているよ
暴れてキャンキャン喚く グッチのちいさな子豚ちゃん
君は覚えてないよね
覚えてないよね
なんで僕の名前を覚えてないの?
こいつの頭を切り落としてよ
切り落としてよ
なんで僕の名前を覚えてないの?
ホントは覚えてると思うんだけど


Rain down, rain down
Come on rain down on me
From a great height
From a great height, height
Rain down, rain down
Come on rain down on me
From a great height
From a great height, height
Rain down, rain down
Come on rain down on me
From a great height
From a great height, height

雨雨降れ降れ
雨よ僕の上に降っておくれ
いと高き天空から
いと高き天空から


That's it sir
You're leaving
The crackle of pigskin
The dust and the screaming
The yuppies networking
The panic, the vomit
The panic, the vomit
God loves his children, God loves his children, yeah!

報告を終わります 閣下
貴殿はお見捨てになられております
はち切れた豚の皮
塵や叫び声も
ヤッピーの情報網や
混乱もそして反吐も
混乱 そして反吐
神は子供を愛しておられます 神は御子を!



-------------------------------------



ワケワカメな内容ですが
パラノイアが主人公ってことなので…

こういう複雑なメロディラインの楽曲は結構好きです
デコラティヴってやつ (´・ω・`)
この曲もアレンジが複数ありますが
これが一番良いかなー 私的に
Listening and Translating into Japanese: Akira
Copying or reprinting is strictly prohibited.
(c) 2014 Akira
paranoid android

Comments 0

Leave a reply

テンプレートに関するご質問・不具合のご報告の際はご自身のブログアドレス記載必須です
ご質問の前に必ずお読みください ↓
FC2テンプレート ご利用時のお願い